مودم سیم کارتی دی‌لینک مدل DWR M920

ناموجود

D-Link DWR-M920 Wireless LTE N300 Route

دسته: , ,
امتیازدهی 0 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
محصول موجود نیست!متاسفانه محصول فعلا موجود نمی باشد.
خرید محصول مودم سیم کارتی دی‌لینک مدل DWR M920
فروشنده: آرکابای

بزودی موجود می شود!

موجودی:ناموجود

توضیحات

D-Link DWR-M920 مودم روتر ۴G LTE دی-لینک

یکی از محصولات پرفروش و محبوب شرکت دی لینک روتر بی سیم مدل DWR-M920 می باشد. این روتر دی لینک دارای یک درگاه برای قرار دادن سیم کارت بوده و  میتوانید از سیم کارت تمامی اپراطور ها استفاده کنید. چهار درگاه LAN در کنار شیار سیم کارت وجود دارد که می توان از آن برای اتصال باسیم ابزار ها به شبکه ی بی سیم استفاده کرد.این دستگاه میتواند از طریق اتصال WAN به اینترنت فعلی شما متصل شود.این اتصال میتواند شامل یک اینترنت پهن باند باشد که به وسیله آنتن های پوینت تو پوینت (P2P) که به وسیله وایرلس دریافت میکنید یا همان ADSL خانگی تان که مدت هاست که از آن استفاده کرده اید. برای این دستگاه چهار عددآنتن در نظر گرفته شده است که دو عدد ازآن ها برای اتصال آنت های3G/4G است و دو عدد دیگر برای آنتن های شبکه وای فای هستند. در قسمت پشت روتر DWR-M920  هم کلیدهای WPS و Reset و کلید های روشن و خاموش کردن قرار گرفته است

 

شرکت سازنده دی لینک (D-link)

دی لینک یک شرکت تجهیزات مخابراتی و شبکه است که در سال ۱۹۸۶ در تایوان با نام داتکس سیستم تاسیس شد و در سال ۱۹۹۴ نام این شرکت به دی-لینک تغییر کرد.این شرکت در طراحی و توسعه ی محصولات شبکه و ارتباطات برای مصرف‌کنندگان خانگی، کسب‌وکارهای کوچک، شرکت‌های متوسط و بزرگ و ارائه‌دهندگان خدمات، در جهان سرآمد است. روترهای وای‌فای، سوییچ های شبکه، دوربین‌های تحت شبکه، تجهیزات زیر ساخت شبکه، وسایلی برای خانه‌ی هوشمند و دیگر محصولات این برند، به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند که تجربیات خوشایندتری در دنیای آنلاین و آسایش خاطر بیشتری در خانه‌های خود داشته باشند. سیاست جدید شرکت دی لینک بر پایه شعار معروف خود یعنی Building Networks for People یا همان ساختن شبکه برای مردم و سعی دارد که کالاهایی با هزینه پائین و کیفیتی مطلوب را به مشتریان ارائه دهد.

مودم D-Link DWR-M920 در فروشگاه اینترنتی آرکا بای به فروش می رسد. اگر قصد خرید آن را دارید از طریق همین صفحه اقدام کنید و با ما در تماس باشید.

مشخصات

مشخصاتD-Link DWR-M920 Wireless LTE N300 Route

رابط اینترنت

Ethernet

شبکه های ارتباطی

4G , 3G , 2G

تعداد آنتن

4 عدد

فرکانس پردازنده

قدرت آنتن

5 دسی بل

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از آرکابای خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

بزودی موجود می شود!