مودم 3G/LTE ایرانسل مدل FD i40 b1

اورجینال

Irancell FD i40 b1 3G/LTE Modem

دسته: , ,
امتیازدهی 5 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
برند: ایرانسل
خرید محصول مودم 3G/LTE ایرانسل مدل FD i40 b1
فروشنده: آرکابای
شناسه محصول: TF-I40-B1
پاک کردن
معرفی کوتاه

مودم 3G/LTE ایرانسل مدل FD i40 b1

مودم FD-LTE ایرانسل FD-i40 B1

مودم ایرانسل مدل FD-i40 b1 از شبکه TDD پشتیبانی کرده و در بازار تجهیزات شبکه با 210*76*241 میلیمتر ابعاد و 250 گرم وزن به فروش می رسد. این مودم از فرکانس 3400~3600 مگاهرتز روی باند 42 و چیپست Sequans بهره برده است. رابط های ارتباطی این مودم LAN، WiFi و RJ11 بوده و کلید ها این مودم که از سرعت دانلود 120 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 30 مگابیت بر ثانیه بهره می برد، شامل WPS، On/Off و Reset می باشد. این مودم از فناوری MIMO با استفاده از دو آنتن برای ارسال و دو آنتن برای دریافت و همچنین فناوری MIMO WiFi نیز با دو آنتن برای ارسال و دو آنتن برای دریافت پشتیبانی می نماید. روی این مودم که قابلیت فیلترینگ MAC، URL، IP را دارد، می توان سیم کارت FDD نصب کرد و به 30 نفر دسترسی برای استفاده از مودم داد.

توضیحات

مودم LTE ایرانسل مدل FD i40 B1

مودم i40 B1 محصولی از شرکت «ایرانسل» برای استفاده از اینترنت FD-LTE است.به کمک اینترنت LTE می‌توان سرعت زیاد را با میزان پایداری بالا به کاربر ارائه می‌کند. در قسمت پشتی این مودم درگاه‌های ارتباطی وجود دارد. این درگاه‌ها شامل درگاه LAN برای اتصال باسیم و یک شیار سیم‌کارت است.

 

جنس بدنه‌ی این مودم از پلاستیک است.در قسمت جلویی مودم لوگوی شرکت ایرانسل طراحی شده. در قسمت پایینی آن نشان‌گرهایی برای ارائه اطلاعات کاربردی از وضعیت کارکرد مودم تعبیه شده‌، این نشان‌گرها شامل یک نشان‌گر Power برای اعلام وضعیت روشن بودن مودم، نشان‌گر WPS برای اعلام استفاده از کلید WPS، نشان‌گر 2.4Gو 5G برای اعلام باند فرکانسی فعال روی مودم و نشان‌گرهای میزان آنتن‌دهی مودم هستند.یک کلید On/ Off در این قسمت به چشم می‌خورد که به کمک آن می‌توان مودم را خاموش/ روشن کرد.در صورتی ‌که مودم نیاز به راه اندازی مجدد داشته باشد با استفاده از کلیدی که برای آن طراحی شده می توان آن را Reset کرد

 

هر آنچه که لازم است در مورد مودم FD i40 B1 بدانید :

  1. مودم FD-i40 B1 موسوم به مودم های B1 (بی وان) یک مدل از انواع مودم های سیمکارتی ایرانسل است که از اینترنت 3G و 4G پشتیبانی می کند.
  2. این مودم برای استفاده در منزل و محل کار مناسب است و می تواند اینترنتی با سرعت مناسب را به شما ارائه دهد.
  3. مودم B1 نسبت به دیگر مودم های سیمکارتی، از نظر قیمت به صرفه تر است.
  4. این مودم از انواع FD است و تنها از سیمکارت های fd (معمولی) پشتیبانی می کند.
  5. مودم FD-i40 B1 ایرانسل دارای ضمانتنامه ی یکساله است و در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید با پشتیبانی ایرانسل به شماره 707 در ارتباط باشید.
  6. اتصال به این مودم از طریق کابل LAN و WiFi امکان پذیر است.
  7. برای استفاده از مودم FD-i40 B1 وجود تلفن ثابت و اتصال به آن لازم نیست و با اتصال به پریز برق، مودم شما قابل استفاده خواهد بود.
  8. با استفاده از یک مودم b1 ایرانسل، همزمان 32 کاربر می توانند به اینترنت دسترسی پیدا کنند.
  9. مودم FD-i40 B1 می تواند به طور مستقیم به دستگاه های مختلفی از جمله؛ دستگاه های بازی، دوربین مداربسته، کامپیوتر، لپ تاپ و… متصل شده و اینترنت ارائه دهد.
  10. این مودم ها لاک یا به اصطلاح قفل هستند و فقط از سیمکارت ایرانسل پشتیبانی می کنند. شما بدون آنلاک کردن (قفل شکن)، قادر به استفاده از سیمکارت های دیگر در این مودم نیستید.
  11. می توانید در صورت نیاز به مودم آنلاک، از فروشگاه لوازمینو مودم FD-i40-B1 آنلاک شده سفارش دهید. (توصیه می شود برای استفاده از گارانتی مودم، آن را لاک شده استفاده کنید.)
  12. این مودم بسیار سبک و رومیزی است، وزن آن 450 گرم و دارای ابعاد 180 × 132 × 48 mm می باشد.

محتویات جعبه مودم :

در هر جعبه از مودم های FD-i40 B1 قطعات زیر وجود دارد:

  • یک عدد دستگاه مودم
  • یک عدد دفترچه راهنما
  • یک عدد کابل LAN
  • یک عدد آداپتور
  • دو عدد آنتن

 

درگاه ها و دکمه های مودم FD i40 B1 :

  • پورت های شبکه  LAN: از طریق پورت های شبکه LAN می توانید به کامپیوتر و دستگاه های مختلف متصل شوید.
  • دکمه (Power) : از این دکمه برای بازگرداندن تنظیمات مودم به تنظیمات اولیه کارخانه استفاده می شود.
  • درگاه آداپتور تغذیه : این درگاه جهت اتصال آداپتور برق می باشد.
  • دکمه (Wps)  : قابلیت اتصال امن از طریق WIFI را روی مودم فعال یا غیرفعال می کند.
  • دکمه WiFi : این دکمه برای قطع و وصل کردن وای فای مورد استفاده قرار می گیرد.

 

فعالسازی گارانتی مودم :

در ابتدا باید توجه داشته باشید که مودم خریداری شده، پلمپ و جعبه آن بدون آسیب باشد در غیر اینصورت شرکت ایرانسل در قبال خرابی یا کمبود قطعات، مسئولیتی نمی پذیرد.

پس از اینکه جعبه مودم سالم و بی نقص بود، به دومین مورد مهم توجه داشته باشید که لازم و ضروری است برای فعالسازی گارانتی مودم FD-i40 B1 یک عدد سیمکارت ایرانسل به نام شما ثبت شود، اینگونه گارانتی مودم، با نام شما شروع می شود. برای این منظور، توصیه می شود که در کنار خرید مودم B1، یک عدد سیمکارت معمولی(FD) نیز خریداری کنید. پس از ثبت سفارش، نماینده ی شرکت ایرانسل در فروشگاه لوازمینو برای فعالسازی گارانتی، با شما ارتباط برقرار خواهد کرد و با خیال راحت تا یکسال می توانید از پشتیبانی ایرانسل استفاده کنید.

 

فعالسازی و نحوه استفاده از مودم :

همان طور که گفته شد برای فعالسازی مودم خود، تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که مودم خود را از طریق آداپتور موجود در جعبه، به پریز برق متصل کنید.

برای اتصال تلفن همراه خود به اینترنت مودم، WiFi گوشی را روشن کرده و سپس روی نام وای فای مودم کلیک کرده و رمز عبور را بنویسید. (نام و رمزعبور بر روی برچسب پشت مودم نوشته شده است)

نقاط قوت

  • قابلیت پشتیبانی از NAT
  • قابلیت فیلترینگ MAC، URL، IP
  • پشتیبانی از وای فای 2.4 گیگاهرتز

نقاط ضعف

  • عدم پشتیبانی از سیم کارت دیتا (TD-LTE)
امتیاز عالی
مشخصات

مشخصاتIrancell FD i40 b1 3G/LTE Modem

وزن 250 گرم
ابعاد 210 × 76 × 241 سانتیمتر
وضعیت کارکرد

آکبند

سیم کارت همراه مودم

,

طرح آغازین

,

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از آرکابای خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان2,190,000تومان2,290,000