مودم ADSL تی‌پی‌لینک مدل TD-W8961N دو آنتنه

10

Modem ADSL TP-Link TP-W8961N

دسته: , ,
امتیازدهی 5 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
برند: تی پی لینک
خرید محصول مودم ADSL تی‌پی‌لینک مدل TD-W8961N دو آنتنه
فروشنده: آرکابای
شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
توضیحات

مودم ADSL تی‌پی‌لینک مدل TD-W8961N دو آنتنه:

مودم روتر وایرلس تی پی لینک TD-W8961N V3 یک مودم روتر +۲ ADSL که از ۴ عدد پورت شبکه RJ-45 برای اتصال به صورت باسیم، دو عدد برای اتصال به صورت بیسیم و یک عدد پورت RJ-11 برای اتصال خط تلفن بهره می‌برد. این محصول ترکیبی از یک مودم ۲+ ADSL با سرعت بالا، یک روتر بیسیم و یک اکسس پوینت بیسیم است و از نسل سوم استانداردهای بیسیم یعنی سری N بهره می‌برد.

سرعت انتقال اطلاعات در شبکه بیسیم این مودم روتر ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه می‌باشد که سرعت خوبی است و هیچ ارتباطی با سرعت اینترنت شما ندارد.

TD-W8961N V3

ویژگی‌های TD-W8961N V3

این محصول یک دستگاه همه کاره فوق العاده قوی است و استاندارد ۲+ ADSL را داراست و راه حلی به صرفه و مطمئن برای منازل و دفاتر کار کوچک است. شما به راحتی می‌توانید شبکه بیسیم امن خود را ایجاد نموده و اینترنت رسرعت خود را به اشتراک بگذارید در حالیکه به صورت همزمان به فایل‌ها، موسیقی، تصاویر و پرینت‌های به اشتراک گذاشته شده با چند سیستم کامپیوتر دسترسی دارید.

این محصول با بهره‌گیری از یک آنتن قوی و ۴ پورت سوئیچ و LAN که سرعت انتقال دیتای آن مگابیت می‌باشد انتخابی ایده‌ال برای کاربرانی است که مایل به اتکا بر اتصالات سریع و مطمئن برای کارهایی مانند تماس‌های کنفرانسی بدون تاخیر، تماشای آنلاین ویدیوی HD و یا بازی آنلاین است.



مشخصات

مشخصاتModem ADSL TP-Link TP-W8961N

وزن 750 گرم
ابعاد 195 × 35 × 130 سانتیمتر
گارانتی
گارانتی

,

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از آرکابای خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان944,000تومان1,200,000