لوسیون و مرطوب کننده بدن وازلین

ناموجود

Healthy Even Tone

دسته:
امتیازدهی 5 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
برند: Vaseline
محصول موجود نیست!متاسفانه محصول فعلا موجود نمی باشد.
خرید محصول لوسیون و مرطوب کننده بدن وازلین
فروشنده: آرکابای

بزودی موجود می شود!

موجودی:ناموجود

معرفی کوتاه

لوسیون و مرطوب کننده بدن وازلین

لوسیون بدن وازلین مدل Healthy Even Tone یکی از محصولات جدید و پرطرفدار از برند وازلین است. این محصول بسیار موثر بر روی پوست خاصیت مرطوب کنندگی دارد و از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند. لوسیون وازلین حاوی ویتامین B5 بوده و دارای SPF10 می‌باشد که خاصیت ضد آفتاب دارد و از پوست در مقابل اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند.
وازلین«Vaseline» بدن Healthy Even Tone با حجم 400 میل که برای مدت زمان طولانی قابل استفاده می‌باشد بسیار موثر و تاثیرگذار بوده که خشکی و زبری پوست را از بین می‌برد و به حفظ رطوبت پوست کمک‌ می‌کند. تیرگی‌های روی پوست را از بین برده و پوست را روشن و شفاف می‌کند.

توضیحات

لوسیون بدن وازلین غنی شده با ویتامین B5 و با SPF 10 دارای خاصیت ضد آفتاب بوده و از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت میکند.این محصول دارای فرمول جذب بسیار سریع است و باعث میشود به عمق پوست شما نفوذ کرده و پوست های خشک را سریعا ترمیم و تسکین دهد.این لوسیون تیرگی ناشی از خشکی پوست را برطرف کرده و به بازسازی پوست های خشن میپردازد و در طی دو هفته به طور قابل توجهی علائم تیرگی را کاهش میدهد.

مشخصات

مشخصاتHealthy Even Tone

وزن 500 گرم
ابعاد 8 × 5 × 20 سانتیمتر
وضعیت کارکرد

نو

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از آرکابای خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

بزودی موجود می شود!