کرم ضد آفتاب روشن کننده SPF 30 نوتروژینا مدل Bright Boost

17
اورجینال
دسته: , ,
امتیازدهی 0 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
برند: Neutrogena
خرید محصول کرم ضد آفتاب روشن کننده SPF 30 نوتروژینا مدل Bright Boost
فروشنده: آرکابای

قیمت: قیمت اصلی تومان520,000 بود.قیمت فعلی تومان429,000 است.

معرفی کوتاه

کرم ضد آفتاب روشن کننده SPF 30 نوتروژینا مدل Bright Boost

با شروع فصل تابستان اولین چیزی که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم پوستمان است. کرم ضد آفتابی که هم از پوست شما در برابر اشعه یو وی محافظت کند و هم به درمان لک های پوستی کمک کند شاید به ندرت یافت شود. نوتروژینا با عرضه کرم ضد آفتاب و ضد لک خود این مشکل را برطرف کرده است! سری کرم های Bright Boost نوتروژینا از ترکیبات ویژه ای برای کاهش لک های پوستی و همزمان اهداف دیگه بهره میبرند.

توضیحات

کرم ضد آفتاب نوتروژینا با بهره گیری از ترکیب جدید نئوگلوکوزامین، آنتی اکسیدان ها و ویتامین های C و E توانسته محصولی خاص ارائه کند. این کرم ضد آفتاب با دارا بودن SPF30 همزمان از پوست شما در برابر اشعه یو وی خورشید محافظت نموده و به درمان لک های پوستی نیز کمک کند. این کرم برای انواع پوست مناسب و قابل استفاده میباشد.

این کرم در واقع ترکیبی فلوئیدی دارد. اما چون به اسم کرم معروف شده است ما نیز با همین نام آنرا معرفی میکنیم. فلوئید ساختاری شبیه به لوسیون دارد با این تفاوت که کمی رقیق‌تر و به اصطلاح آبکی‌تر از لوسیون است. فلوئید خیلی سریع‌تر از لوسیون جذب می‌شود و هیچ گونه ردی از خود باقی نمی‌گذارد. همچنین فلوئید برای پوست های بسیار حساس مناسب‌تر است. خصوصا در روزهای گرم تابستانی استفاده از فلوئیدها بجای کرم ها و لوسیون ها بیشتر توصیه میشود. از طرفی استفاده از این ساختار رقیق باعث می‌شود که نیاز باشد مرتب آنرا تمدید کنید و دفعات بیشتری از آن استفاده کنید.اما این موضوع به تاثیرگذاری فلوئیدها می ارزد!

افزایش نشاط و شادابی پوست هدفی است که همه خواهان آن هستند. تمرکز نوتروژینا در سری محصولات Bright Boost بر این هدف کاملا مشهود است. ترکیب نئوگلوکوزامین و ماندلیک اسید موجود در کرم ضد آفتاب نیتروژنا، از بین برنده لک های تیره خصوصا در نواحی چین دار و خسته پوست میباشد.

مشخصات

مشخصات

وضعیت کارکرد

نو

مقدار.SPF

30

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از آرکابای خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
قیمت اصلی تومان520,000 بود.قیمت فعلی تومان429,000 است.