هارد دیسک اینترنال Samsung مدل 980 PRO ظرفیت 2TB گیگابایت

Samsung 980 PRO 2TB GB

دسته: , , , ,
امتیازدهی 0 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
برند: Samsung
حداکثر تا 3 روز تحویل داده می شود.
خرید محصول هارد دیسک اینترنال Samsung مدل 980 PRO ظرفیت 2TB گیگابایت

قیمت: بزودی موجود می شود!

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

هارد SSD داخلی M.2 سامسونگ مدل 2TB 980 PRO برای گیمرهای سخت کوش و کاربران باهوش طراحی شده است.
پهنای باند و کارایی بالایی که دارد آن را برای برنامه های سنگین در بازی، گرافیک، تجزیه و تحلیل داده ها و موارد دیگر ارائه می دهد. با پرو 980 بارگیری فوق العاده ایی را در بازی ها و حتی نصب گیم های حجم بالا تجربه خواهید کرد، بنابراین می توانید بیشتر بازی کنید و کمتر منتظر بمانید.
با 980 PRO سرعت خواندن را تا 7000 مگابایت بر ثانیه دریافت کنید و محدودیت های SSD ها را انجام دهید. مجهز به کنترل کننده جدید Elpsis که برای هماهنگ سازی اجزای حافظه فلش و رابط کاربری با سرعت عالی طراحی شده است – با رابط PCIe 4.0² که 2 برابر سریعتر از SSD های PCIe 3.0 و 12 برابر سریعتر از SSD های Samsung SATA⁴ است.
980 PRO دارای یک ماژول فشرده M.2 2280 است که می توان آن را به راحتی به کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ متصل کرد. با توجه به اندازه و در نتیجه بهره وری بهینه ، برای ساخت سیستم های محاسباتی با کارایی بالا ایده آل است.
عملکرد و قابلیت اطمینان را که تنها از برند شماره یک جهان در زمینه حافظه فلش از سال 2003 دریافت می کنید ، تجربه کنید. تمام سیستم عامل و اجزای آن ، از جمله DRAM و NAND مشهور سامسونگ ، به صورت داخلی تولید می شوند که امکان یکپارچه سازی کامل را فراهم می کند. کیفیتی که می توانید به آن اعتماد کنید.
980 PRO با الگوریتم کنترل حرارتی پیشرفته سامسونگ، گرما را به تنهایی مدیریت می کند تا عملکرد با دوام و قابل اطمینان را ارائه دهد؛ در حالی که نوسانات عملکرد را در طول استفاده طولانی مدت به حداقل می رساند.
برای اطمینان از عملکرد پایدار، 980 PRO از پوشش نیکل برای مدیریت سطح حرارت کنترل کننده و برچسب پخش کننده گرما برای کنترل حرارتی موثر تراشه NAND استفاده می کند.
با ابزارهای بهینه سازی پیشرفته و در عین حال بصری Samsung Magician ، پتانسیل کامل 980 PRO را باز کنید. بر سلامت درایو نظارت کنید ، عملکرد را بهینه کنید ، از داده های ارزشمند محافظت کنید و با Magician به روزرسانی های مهم را دریافت کنید تا مطمئن شوید که همیشه بهترین عملکرد را از SSD خود دریافت می کنید.

مشخصات

مشخصاتSamsung 980 PRO 2TB GB

مدل

980 PRO

ظرفیت

فناوری

نوع کاربری

سایز

M.2

گارانتی

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
بزودی موجود می شود!