دوربین مداربسته داهوآ مدل DH-IPC-HFW2449SP-S-LED-0280B

ناموجود

DH-IPC-HFW2449SP-S-LED-0280B

دسته:
امتیازدهی 5 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
برند: Dahua
محصول موجود نیست!متاسفانه محصول فعلا موجود نمی باشد.
خرید محصول دوربین مداربسته داهوآ مدل DH-IPC-HFW2449SP-S-LED-0280B

بزودی موجود می شود!

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

دوربین DH-IPC-HFW2449SP-S-LED داهوا یک دوربین تحت شبکه IP بوده که می تواند در شرایط مختلف پاسخگو نیاز های شما باشد. تفاوتی که دوربین های تحت شبکه نسبت به سایر دوربین ها دارند و آن ها را خاص و متفاوت جلوه می دهد آن است که این دوربین ها تصاویر را بصورت دیجیتال ارسال می کنند. همین تکنولوژی سبب می شود تا دوربین های IP در طول سال های کار کردن دچار افت کیفیت نشوند و همان کیفیتی را به شما ارائه می دهند که از روز اول برای شما نمایان کرده بودند.

دوربین تحت شبکه داهوا مدل DH-IPC-HFW2449SP-S-LED از لحاظ شکل ظاهری، جزو دسته بندی دوربین های بولت قرار می گیرد. دوربین های تحت شبکه بولت دارای یک شکل کشیده  یا مستطیل  بوده که بیشتر از آن ها در فضای های بیرونی استفاده می شود.

تکنولوژی دید در شبی که در دوربین مداربسته DH-IPC-HFW2449SP-S-LED داهوا بکار رفته است بسیار شگفت انگیز و منحصر به فرد بوده که تا برد 30 متر را می تواند برای شما نمایان سازد.

دوربین داهوا مدل HDW2449T-S-IL از طریق کابل به دستگاه ان وی ار NVR متصل می گردد. کابل مورد استفاده برای این اتصال، کابل شبکه بوده که قابلیت انتقال تصویر را به دستگاه امکان پذیر مینماید. دوربین DH-IPC-HFW2449SP-S-LED داهوا از طریق جریان ۱۲ ولت تغذیه می شود به همین سبب برای استفاده از آن حتما باید از آداپتور ۱۲ ولت استفاده کنید.

علاوه بر این، روش دیگری هم برای راه اندازی دوربین های تحت شبکه وجود دارد. کارکرد این روش بدین گونه است که یک سری از دستگاه های NVR وجود دارند که دارای تکنولوژی POE می باشند. این قابلیت این امکان را به دستگاه  می دهد که از طریق همان کابل شبکه هم تصویر و هم برق دوربین تامین بشود.

سایر ویژگی های دوربین مداربسته داهوا مدل DH-IPC-HFW2449SP-S-LED

قابلیت BLC که باعث یکسان کردن نور محیطی در محیط های تاریک و روشن شود.

قابلیت WDR که سبب جمع کردن نور بسیار زیاد یا به اصطلاح ضد نور می شود .

دوربین مدار بسته DH-IPC-HFW2449SP-S-LED داهوا دارای لنز  ۳.۶ می باشد که می تواند تصاویر را با زاویه دید ۱۰۶ یا ۸۳ داشته باشد .

دمای کاری دوربین IP داهوا مدل  DH-IPC-HFW2449SP-S-LED از منفی ۴۰ تا مثبت ۶۰ است که این امر باعث می شود که از این دوربین در اکثر مکان های جغرافیایی با دما های متفاوت استفاده کرد و نگران خرابی آن نباشیم .

این دوربین دارای میکروفون داخلی میباشد.

دانلود دفترچه راهنمای دوربین مدل  DH-IPC-HFW2449SP-S-LED-0280B

مشخصات

مشخصاتDH-IPC-HFW2449SP-S-LED-0280B

وزن 590 گرم
ابعاد 16.6 × 7 × 7 سانتیمتر
مشخصات ظاهری

بولت

نوع اتصال

با سیم

مشخصات اتصال

شبکه

نوع حسگر تصویر

CMOS

سایز حسگر تصویر

1.29 اینچ

نوع لنز

2.8:3.6mm Fixed lens

رزولوشن عکس

2688*1520

منبع تغذیه

12VDC

ساختار بدنه

فلز

گارانتی

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

بزودی موجود می شود!