ضبط کننده داهوآ مدل DH-XVR5104HS-I3(V3.0)

ناموجود

DH-XVR5104HS-I3(V3.0)

دسته: , ,
امتیازدهی 5 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
برند: Dahua
محصول موجود نیست!متاسفانه محصول فعلا موجود نمی باشد.
خرید محصول ضبط کننده داهوآ مدل DH-XVR5104HS-I3(V3.0)

بزودی موجود می شود!

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

دستگاه DVR داهوا مدل DH-XVR5104HS-I3 یک دستگاه ۴ کانال بسیار باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب است. پهنای باند ورودی این دستگاه ۳۲ مگابایت بر ثانیه است و علاوه بر ۴ کانال ورودی تصویر آنالوگ، شما می‌توانید ۲ کانال دوربین آی پی تا کیفیت ۶ مگاپیکسل به دستگاه وصل کنید. این دستگاه ایکس وی آر توانایی پشتیبانی از انواع دوربین با تکنولوژی HDCVI ،AHD ،TVI ،CVBS و IP را دارد.

دستگاه دی وی آر داهوا مدل DH-XVR5104HS-I3 یک دستگاه ضبط تصویر هوشمند از سری Wiz Sense داهوا با توانایی پشتیبانی از قابلیت‌هایی مانند تشخیص حرکت و تشخیص چهره با کمترین میزان خطا در ارسال آلارم است. کاهش آلارم‌های کاذب باعث افزایش کارایی نظارت و مدیریت می‌شود. دستگاه‌های سری Wiz Sense داهوا با قابلیت تفکیک و طبقه‌بندی انسان از وسایل نقلیه قادر به تشخیص حرکت با دقت بالا هستند. این دستگاه دی وی آر روی ۱ کانال قابلیت تشخیص چهره دارد.

این دستگاه یک ضبط کننده ویدیویی تک هارد است و از ۱ هارد ۶ ترابایتی پشتیبانی می‌کند. فضای ۶ ترابایتی برای ذخیره تصاویر تا یک ماه کافی است. شما می‌توانید دستگاه را روی حالت Motion تنظیم کنید تا نسبت به حالت دائم ضبط فضای کمتری از هارد اشغال شود. از قابلیت H.265+ هم پشتیبانی می‌کند که باعث کاهش ۹۰ درصدی پهنای باند و فضای مصرفی هارد شده و تعداد روز‌های بیشتری می‌توانید از ظرفیت هارد دستگاه استفاده کنید.

شما می‌توانید دوربین‌های گردان و اسپید دام هم به دستگاه DVR داهوا مدل DH-XVR5104HS-I3 متصل کرده و وضعیت چرخش و زوم دوربین‌ها را کنترل کنید. از دیگر مزایای خرید دستگاه DVR داهوا رابط کاربری بسیار خوب آن است که امکان دسترسی به تنظیمات را به‌آسانی برای کاربر فراهم کرده است.

دستگاه دو پورت USB دارد که برای اتصال موس و فلش از آن استفاده می‌شود. با اتصال فلش به دستگاه می‌توان از تصاویر ضبط شده بکاپ گرفت. پورت RS485 برای کنترل دوربین‌های پی تی زد در پشت دستگاه تعبیه شده است.

این ضبط کننده یک ورودی صدا هم دارد که برای اتصال میکروفن دوربین مداربسته جهت ضبط صدا کاربرد دارد.

دانلود دفترچه راهنمای ضبط کننده ویدیو مدل DH-XVR5104HS-I3 (V3.0)

مشخصات

مشخصاتDH-XVR5104HS-I3(V3.0)

وزن 1370 گرم
مدل

DH-XVR5104HS-I3(V3.0)

درگاه ارتباطی

USB, HDMI, RJ-45, RS-485, VGA

پورت HDMI

1 عدد

پورت USB

2 عدد (1 front USB 2.0 port, 1 rear USB 2.0 port)

پورت VGA

1 عدد

تعداد پورت شبکه

1 عدد

هارد SATA

(حداکثر ظرفیت 16TB), 1 عدد

تعداد کانال

4 عدد

پهنای باند ورودی

۳۲ مگابایت بر ثانیه

حداکثر رزولوشن قابل پشتیبانی

6 مگاپیکسل

منبع تغذیه

12VDC, 1.5A

گارانتی

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

بزودی موجود می شود!