وب کم لاجیتک مدل B525

دسته: , ,
امتیازدهی 5 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
برند: logitech
حداکثر تا 3 روز تحویل داده می شود.
خرید محصول وب کم لاجیتک مدل B525

قیمت: تومان1,250,000

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات
وب‌کم B525 HD محصولی از کمپانی لاجیتک (Logitech) است. این وب‌کم برای کامپیوترها و لپ تاپ ها ساخته شده است و می‌تواند با استفاده از یک کابل USB به انواع کامپیوتر لپ‌تاپ و دسکتاپ به راحتی بدون نصب درایور وصل شود. طول کابل اتصال USB وب‌کم 1.5 متر است. پایه‌ی اتصال B525 HD به شکلی طراحی شده است که با استفاده از یک گیره‌ روی مانیتور لپ‌تاپ و نمایشگرهای LCD به راحتی محکم می‌شود. همچنین، پایه‌ی این وب‌کم می‌تواند به سادگی با استفاده از دو لولا تا 360 درجه بچرخد و در قرارگیری، تمام زوایای موردنیاز شما را پشتیبانی کند و این انعطاف پذییری باعث شده تا بتوان در هر موقعیت مکانی از این وب کم استفاده کرد. کیفیت تصویر فیلمبرداری این دوربین ارزان قیمت HD است و با سرعت 30 فریم بر ثانیه این کار را انجام می‌دهد که یک گزینه مناسب برای خرید است. از ویژگی‌های خوب وب‌کم B525 HD این است که به یک میکروفون داخلی مجهز شده ‌است که این میکروفون می‌تواند صدایی واضح و شفاف را به مخاطب شما بطور کامل انتقال دهد. دوربین قابلیت فوکوس تمام خودکار هم دارد و می‌تواند همواره تصویری واضح از شما ثبت کند. حداقل فاصله‌ی فوکوس 10سانتی‌متری در B525 HD اجازه می‌دهد تا اسناد و مدارک موردنیاز را هم تا جای ممکن به وب‌کم نزدیک کنید و امکان ارائه‌کردن آن‌ها را به سایرین داشته باشید که خود یک ویژگی جالب محسوب می شود. میدان دید دوربین در هر لحظه حداکثر 69 درجه است. وب‌کم B525 HD با برنامه‌ی Skype هم سازگاری دارد و به‌خوبی در کنار آن کار می‌کند.

نقاط قوت

  • دارای یک عدد میکروفون
  • دارای کیفیت فیلمبرداریHD 720P
مشخصات

مشخصات

سازنده

logitech

مدل

B525

نوع اتصال

با سیم

درگاه ارتباطی

USB2.0

نوع حسگر تصویر

CMOS

رزولوشن فیلم

HD 720P تا Full HD 1080p

رزولوشن عکس

دو تا سه مگاپیکسل

وزن

۸۸ گرم

نوع میکروفون

یک عدد

منبع تغذیه

USB

سایر قابلیت ها

دارای قابلیت فوکوس خودکار دارای گیره اتصال به لپ‌تاپ و مانیتور دارای سنسور مجهز به فناوری RightLight ۲ سازگاری با استاندارد UVC و اجرای بدون نیاز به نصب نرم‌افزار طول کابل ۱.۵ متر سازگاری با Skype

اصالت

اصل

وضعیت کارکرد

نو

گارانتی

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان1,250,000